Уикенд с Totally Erected Store : Christmas Wish List

0


Коледа наближава и във въздуха започва да се носи аромат на канела и джинджифил, улиците на града вече са украсени с хиляди лампички и все по-често ни се пие горещ шоколад. Започват трескаво да се избират подаръци и да се пишат списъци с желания... Не съм напълно сигурна, че моят списък ще стигне навреме до Дядо Коледа, но няма да пропусна възможността да му го изпратя, а заедно с това, и да ви го покажа, както и да ви дам идеи за коледен подарък. Селекцията ми е от любими модни артикули от платформата Totally Erected Store, с които бих могла да се пременя за коледната нощ.






Дънки - дънките са много универсален и практичен подарък. От доста време търся удобни, непретенциозни и ефектни дънки като всяка жена и мисля, че това е един такъв модел. А и марката си я бива!
Риза в червен цвят - харесва ми да виждам хора облечени в червено - много зарежда! Винаги на Коледа и дните около празника се обличам в червено. Носи ми много празнично настроение и ме зарежда положително. Ризата е идеален избор за дамски подарък и добре се комбинара с кожена пола или панталон с висока талия.
Кожена чанта - отново водещото е цветът, но не на последно място е качеството на продукта. До този момент нямам толкова стилна и скъпа чанта. А, искам!
Кокетна чанта от деним - тази чанта най-вероятно сте я забелязали и в предишни мои публикации, показвам я често, защото е най-любимият ми артикул от цялата есенно-зимна колекция на марката. Малка, кокетна и вдъхновяваща!
Високи обувки - коя жена не би се зарадвала на още един чифт обувки! А тези са от естествена кожа!
Стилни обици - обожавам големи обеци, а когато са замесени уникалността и блясъкът, тогава не мога да устоя. Точно тези обеци са перфектният коледен подарък за дамите, които обичат лукса и държат да са уникални. Аз, скромно отпадам от първите.

Дантелено бельо - винаги съм смятала, че бельото издава характера на жената и най-вероятно съм права, защото нищо не може да ме привлече толкова обсебващо като нежността на дантелата.


Публикуване на коментар

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.