Travel Diary : London Part 2

4


... Докато подготвям публикацията в "Travel Diary" се връщам години назад, когато водех свой тийн дневник, в който описвах най-личните си чувства и мисли. Таен дневник! Не намирах начин да се изразя свободно и по по-красив начин, от този върху хартията, т.е. не можех да се изразя изобщо пред никого.....Тогава любимите ми братовчеди си направиха шега, откраднаха този дневник  и заснеха на видео всяка дума и трепет, които бях "запечатала" в него, а след това всички се смяха дружно, но не и аз! Това беше краят на себеизразяването ми в тази му форма.
Днес, години след това, няма и спомен от скрити мечти в писма, тайни помисли и чувства написани в тефтер - всичко, което мисля и ме вълнува го изразявам на глас, а в блога/вече по-скоро/ чрез снимки, защото често, когато снимките говорят, докосват по-силно от думите.... С удоволствие споделям с вас моя "Travel Diary" -  Лондон /част 2/. Първа част може да видите ТУК
А какво бих написала в дневника си, ако имах такъв, за емоциите, които донесох от Лондон?! Може би нещо такова...

Има много клишета за Лондон, на които ние сме подвластни. Една част от тях са формирани от медиите, а други от разкази на приятели. Но не си ли усетил настроението и емоцията на този град, няма как да го разбереш.
Първо усещаш осезаемата мрачност и тъмнина на зимното време там, след това улавяш ритъма на града, едновременно стоплен от осветените в хиляди цветни светлини улици. Магия... Смесица от народности, идеологии, архитектура, стилове, гледки и усещания.
... Изпълнена с типичното английско настроение, залепнало по мен като дъвка, осъзнавам, че никога не бих живяла на такова място и все пак си остава един град - мечта. Той развълнува сетивата ми, успя да ме накара да се потопя с интерес в историята му, дискретно ми предостави желание за знание, вдъхна ми кураж и ми показа, че въпреки мрачното време, денят може да бъде слънчев и красив...

Trench coat H&M
Hat - Pull& Bear
Bag - Guess
Scarf - no brand
Boots ZARA

4 коментара

  1. Прекрасен пост, уникални снимки! Чак ми се доходи и на мен. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Теди, и на мен ми се ходи отново, но като се позатопли и денят нарастне, защото в 10:00 ч. сутринта усещането е, че е 07:00, а в 16:00ч. вече е почти тъмно!

    ОтговорИзтриване
  3. Това място е наистина вълшебно! Сега ми се прииска да го посетя и през зимата, за да видя всички тези прекрасни украси! Има нещо в този Лондон... все едно те пренася в съвсем различен свят! Снимките отново са супер!

    www.gamesoffashion.blogspot.bg

    ОтговорИзтриване
  4. I love your style in these photos! London is such a great city - I love living there :)
    - Ambar x
    Her Little Loves

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.