Warm sweater & fluffy bag

12





Sweater MANGO
Jeans H&M A/W'15
Bag Enita
Hat ZARA A/W'15

12 коментара

  1. Мими, влюбена съм в цялостния look!Отлична визия <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На първо място - много удобна и комфортна!

      Изтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  3. Миленче, определено най-любимата ми зимна визия! Многооооо як часовник (finally) :))) :*** Честно казано за пръв път виждам на някой да му седят толкова добре flared jeans. Дано се видим скоро! <3 Поздрави :* Цвети

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хехе, много си харесвам тези дънки. Прави фигурата по-издължена, а това при мен е желан ефект!

      Изтриване
  4. Мими, прекрасна визия! Всичко в нея е толкова пъстро, пуловерът е невероятен, а зеления цвят много ти отива, дънките са върха, а чантата е приказна! Like, like, like <3
    www.skrinanababa.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Мими! Нали ме знаеш, обичам пъстротата във визиите си!

      Изтриване
  5. Много си сладка! Каква очарователна комбинация - малко ми напомня за sk8Girl ;)
    Чантата определено е много оригинална и интересна :*

    www.gamesoffashion.blogspot.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Преславче! Чантата е стара, но много си я пазя, затова всяка зима я изкарвам броени пъти, за да подиша чист въздух!

      Изтриване
  6. Супер! Една от най-любимите ми твои визии е това! Дънките...всичко! :*

    ОтговорИзтриване
  7. Ох, страхотен стил! :))) Шапката страшно много ти отива :)

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря ти! А аз си мислех, че точно този модел изобщо не си пасва с формата на лицето ми!

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.