MY PEN, MY STYLE : Casual Look & Olympus PEN leather camera bag

4



Модата и фотографията /заедно/ отдавна са показали и доказали своята сила да завладяват от пръв поглед. Точно тази хармония помежду им ме накара да започна да водя собствен блог и да търся различната перспектива...

Днес ви показвам един много удобен и семпъл аутфит, с участието на новия кожен аксесоар - чантата Olympus PEN, която е част от модната линия аксесоари на бранда и още със стартирането на рекламната кампанията, тя предизвика голям интерес сред блогъри и "фешънисти". 
Тя е най-женственият моден аксесоар за фотоапарат, резултат от дизайнерското сътрудничество на OLYMPUS и модния блогър Anne-Kathrin Strauss.
Харесва ми идеята да имам чанта за фотоапарата си, която подхожда на стила ми и не дразни с вида си. Изненадах се приятно, когато видях за първи път колко добре стои чантата  на рамото ми.
Като моден блогър обожаващ да снима и носещ фотоапарат навсякъде, мисля, че тази чанта е идеален начин да се съчетаят мода и практичност.
Чантата е от серията кожени аксесоари на Olympus PEN и е изработена изцяло от естествена кожа. Има подвижна презрамка, която може да се използва отделно като каишка /ремък/ за фотоапарат. Което си е една наистина сладка екстра! Вътрешната част на чантата е добре уплътнена като разполага с три отделения и достатъчно пространство за фотоапарат, обектив, малко портмоне или само кредитна карта, плюс телефон. Също така може да поставите някое червило или руж, все пак една чанта без бюти продукти за освежаване на грима, не знам дали има. 
Ако се вгледате по-отблизо във визията на чантата ще забележите, че минималистичният и модел много наподобява модел чанта на Céline /тази, която се разширява в страните си/. 
Този прекрасен аксесоар е налична в цвят беж и черен. Познавайки ме добре, знаете кой цвят ми е на сърце, нали?!
 Повече за фотоапарата Olympus Pen Е-PL7 и снимки правени с него, може да разгледате в други мои публикации ТУК, ТУК, ТУК
Вие какво мислите за този моден аксесоар?
В следващата ми публикация ще ви представя няколко от другите аксесоари за Olympus Pen! Очаквайте!

Сега Olympus Bulgaria предлагат приятна изненада - към всеки закупен Olympus Pen Е-PL7, получавате като подарък този моден аксесоар за фотоапарат. Срокът на промоцията е до 15 март.

Top Marks & Spenser
Jeans ZARA
Booties Polo Ralph Lauren
Olympus Pen 7



4 коментара

  1. Аутфита е тотално за мен! :) Чантата е страхотен завършек на визията, бих я носила дори и без да има апарат вътре! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Теди, и аз бих си я носила като дамска чанта без притеснения, защото освен че е модерна, е и много удобна.

    ОтговорИзтриване
  3. Много ми харесва чантатата и иглежда със страхотно качество.

    ОтговорИзтриване
  4. Такава е! Не са пестили от качеството на материалите!:)

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.