Уикенд с Totally Erected Store : New In

4




Впускам се смело в новия сезон, пренасяйки част от есенно-зимната колекция на UNITED NUDE в лицето на тези прекрасни обувки.
Никога не съм била от жените, които колекционират обувки или припадат при вида на нова колекция или модел.... Струваше ми се странно това поведение на някои познати! Винаги има правила за нарушаване.
Вероятно не си спомняте, но преди две години в коледния ми 'wish list' за онлайн списанието Hashtag Magazine бях споменала, че много бих искала да имам в гардероба си обувки на бранда UNITED NUDE и по-точно моделчето - Eamz Pump, което се предлагат само в Totally Erected Store. Цели две години по-късно тези обувки вече са прекрасно допълнение към визиите ми.
Знам много добре, че изборът на добра обувка зависи не само от дрехите и стила на обличане, но и от ежедневните ни навици. Определено неотговарящ на ежедневието ми, изборът на тези обувки е не само въпрос на модно, а на практично решение, колкото и да не ви се вярва. Уникално удобни са! Най-удобните високи обувки, които съм имала!
Кокетната им небрежност носи лайфстайл намигване към енергията на града. В мекия блясък на сивия метален ток прозира различен и силен характер на елегантен разкош ала ракендрол звезда. И както всяка добра инвестиция, направата им от изцяло гладка естествена кожа, предлага комфорт, удобство и стил, както и някой друг поглед през рамо!
В Totally Erected Store се предлагат и още няколко модела от серията със сини акценти по кожата - EAMZ PUMP , UNITED NUDE NIKKI HI, UNITED NUDE ROCKY MID, UNITED NUDE RUNNER 


4 коментара

  1. Колко му е да сваля краката на стола и да ги сложа на подметката,странно

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хаха, няма лоши идеи! А, и дизайнерите на тази марка обувки черпят вдъхновение от архитектура, интериор, мебели...

      Изтриване
  2. Много интересен модел,жалко,че не мога да си ги позволя,но е страхотен :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина е интересен модел! А причината да си купя тези обуеки чак сега е същата като вашата!Но в момента са в страхотна промоция!

      Изтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.