Romantic Pastels + Wolf Walley GIVEAWAY

53



Здравейте, приятели! Честит празник!

Ключовите тенденции за идващия топъл сезон винаги носят послание за нежност и женственост. А какво по-женствено и красиво от съчетанието на романтични пастелни цветове. 
Като почитател на дължините, изчистения силует и цветните детайли, в ежедневието си обожавам да комбинирам  нежни рокли и поли с деним якета или леки наметки. Комбинацията, която ви предлагам днес е от няколко много любими дрехи във визия "Сладко ежедневие". Надявам се да ви допада!
"Скролвайте" по-надолу, за да разберете каква изненада ви очаква.


ИГРА - GIVEAWAY

За всички романтички, които харесват нежните цветове и приятните дължини, заедно с модния дизайнер на Wolf  Walley предоставяме шанса на една от вас да спечели този синьо-лилав дизайнерски елек. А за втора дама - покана за Sofia Fashion Week!
Ако желаете да участвате в играта, може да се включите като изпълните следните условия:

1. Харесайте фейсбук страницата на Wolf  Walley   ТУК
2. Споделете този пост във фейсбук профила си и се запишете за участие в играта като оставите коментар под снимката с текст "8-ми март с Wolf  Walley "
Бонус кредит : Оставете коментар под поста в блога.

Играта стартира от днес 03 март и приключва в 23:59 ч. на 07 март 2016.
От 8-ми март ще стартира нова игра в колаборация с Notosgalleries.
Името на печелившия ще бъде изтеглено на случаен принцип с помощта на random.org  и публикувано до два дни след крайния срок в блога /в този пост/, както и на фейсбук страницата на "Mimi's fashion moments".

Играта е за участници от България!

И победителката от нашата игра с Wolf Walley е.... Nelly Yll En. Честито на дамата зад това име!:)
А покана за Sofia Fashion Week отива при Hunting for beauty!
Благодаря на всички взели участие в играта!

Skirt SheIn
Vest Wolf Walley
Jacket Bershka
Top ZARA
Flats ZARA

53 коментара

  1. "8-ми март с Wolf Walley " Страхотен подарък за някоя дама!Стискам си палци това да съм аз :))

    ОтговорИзтриване
  2. Целият аутфит е страхотен! <3 и червилото!!!!

    ОтговорИзтриване
  3. 8-ми март с Wolf Walley
    Прекрасен е!

    ОтговорИзтриване
  4. 8-ми март с Wolf Walley
    Магдалена Господинова

    ОтговорИзтриване
  5. "8-ми март с Wolf Walley " Участвам с удоволствие!
    Росица Ефтимова

    ОтговорИзтриване
  6. 8-ми март с Wolf Walley Задължително участвам! :)

    ОтговорИзтриване
  7. 8-ми март с Wolf Walley :) успех на всички

    ОтговорИзтриване
  8. Блогът ми изглежда страхотно с новата визия! Браво :)

    ОтговорИзтриване
  9. 8-ми март с Wolf Walley. Стискам палци на всяка дама

    ОтговорИзтриване
  10. Ех, винаги успяваш да поднесеш перфектно съчетание, което не бих си и представила, че е възможно да стои така добре....
    Елечето е уникално, наистина!!! Няма как да не участвам! Знам и тайния код: "8-ми март с Wolf Walley " ;) :) :D

    ОтговорИзтриване
  11. Мари Яна Георгиева3 март 2016 г., 22:19

    8-ми март с Wolf Walley

    ОтговорИзтриване
  12. "8-ми март с Wolf Walley " Участвам с удоволствие!
    Aleksandra- Zlatin Eftimovi

    ОтговорИзтриване
  13. "8-ми март с Wolf Walley " Страхотна награда!
    Rositsa Damianova

    ОтговорИзтриване
  14. Прекраснааа! Влюбена съм в тази визия! 8 март с Wolf Walley би бил чудесен подарък. :)

    ОтговорИзтриване
  15. 8-ми март с Wolf Walley <3
    Антония Стоянова

    ОтговорИзтриване
  16. 8-ми март с Wolf Walley
    Sonya Stamenova

    ОтговорИзтриване
  17. 8-ми март с Wolf Walley
    Radostina Vaklina

    ОтговорИзтриване
  18. 8-ми март с Wolf Walley
    Petrana Vaklina

    ОтговорИзтриване
  19. Страхотен дизайн, много свеж, точно като за пролетта :)

    ОтговорИзтриване
  20. 8-ми март с Wolf Walley
    Ivan Vaklin

    ОтговорИзтриване
  21. Philippa Paskaleva4 март 2016 г., 10:45

    "8-ми март с Wolf Walley " Участвам с удоволствие! :) Дано имам късмет! <3

    ОтговорИзтриване
  22. 8-ми март с Wolf Walley! Страхотен подарък, много нежен нюанс! А полата ти, Мими е просто божествена! Христина Христова, hrisss89@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  23. 8-ми март с Wolf Walley

    ОтговорИзтриване
  24. Милена Атанасова4 март 2016 г., 14:48

    "8-ми март с Wolf Walley "

    ОтговорИзтриване
  25. 8-ми март с Wolf Walley Участвам с удоволствие!
    Наталия Терзиева,nat_63@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  26. 8-ми март с Wolf Walley :) Разкошен елек, прекрасен аутфит!

    ОтговорИзтриване
  27. "8-ми март с Wolf Walley "

    ОтговорИзтриване
  28. Мария Михайлова5 март 2016 г., 14:28

    "8-ми март с Wolf Walley "

    ОтговорИзтриване
  29. 8-ми март с Wolf Walley Страхотен подарък!
    Александрина Терзиева,aleksche@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  30. 8-ми март с Wolf Walley
    Филип Алмишев almishone@abv.bg

    ОтговорИзтриване

  31. И победителката от нашата игра с Wolf Walley е.... Nelly Yll En. Честито на дамата зад това име!:)
    Благодаря на всички взели участие в играта!

    ОтговорИзтриване
  32. А покана за Sofia Fashion Week отива при Hunting for beauty!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Огромно благодаря!!! Искрено се надявам, че ще имаме възможността и лично да се запознаем там! <3

      Изтриване
    2. Не се съмнявай в това! хихи

      Изтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.