Corona eyewear

3


Случвало ли ви се е след целодневен престой пред компютъра да получите главоболие и сълзене на очите?
Преди няколко месеца започнах да получавам много често главоболие и усещане за натоварване при продължителна работа, дори и от 1 час седене пред компютър или таблет . 
Направих си преглед и говорих с приятел специалист за проблема. Оказа се, че е нужно да използвам очила за компютър. Носих такива преди години и никак не ми понесоха- дори главата ме болеше повече от употребата им. 
Поръчах си  нови очила от Lentiamo и сега се нагаждам към тях, но определено имат ефект върху очите ми. Стъклата с лек жълт нюанс филтрират вредното излъчване на монитора, който вкъщи не е с IPS матрици т.е. изморява в пъти повече погледа . Трябва да гледате за синия отблясък на стъклата - това показва, че те наистина са за компютър. 
След 2 седмици работа с тях имам отлични впечатления, но знам, че трябва да мине малко повече време, за да усетя напълно ефекта.

Със стоенето пред компютъра, разбира се, не трябва да се прекалява. Трябва да се правят колкото може повече гимнастики с очи и чести почивки.
При уморени очи се препоръчват мултивитамини, които да съдържат съставките Лутеин, Витамини А, C и E, които са много полезни за очите и помагат за тяхното предпазване, или още по-добре яжте повече моркови, спанак, зеле, боровинки и личе. Боровинките са уникално природно средство в помощ на уморени, зачервени и сълзящи очи. Препоръчвам от опит.
Lentiamo е онлайн магазин за всякакъв вид контактни лещи, очила за компютър и аксесоарите към тях. Предлага само оригинални лещи, директно от производителя, маркови и на ниски цени. Предлагат се лещи за еднодневна употреба, двуседмични, месечни, тримесечни, за астигматизъм, цветни лещи и всички аксесоари към тях. 
Лично аз, чуждо тяло в очите си не бих сложила, но познавам много приятели, които предпочитат да използват лещи вместо очила. Въпрос на предпочитание, практичност и усет.

Публикацията е в партньорство с Lentiamo
*всички снимки са лични

3 коментара

  1. Ох разбирам те за лещите... Ужасява ме само като гледам как някой си слага такива. Страхотни са очилцата и много добре ти седят!

    ОтговорИзтриване
  2. Съгласна съм с Рали!И аз усещам, че имам нужда от такъв вид подкрепа за очите, тъй като работата ми е свързана с компютър по цял ден. Страхотен избор!

    ОтговорИзтриване
  3. И аз като представител на светлите очи, които са в пъти по-предразположени към зачервяване и болезненост, страдам от това. Преди 5 години си купих очила, най-добрите за онова време, които успяха до голяма степен да разрешат проблема. А ти сега наистина ме заинтригува с жълтия оттенък на твоите,които ти стоят прекрасно. Добре, че се появи тази "очилата" мода, та човек може на воля да си се кичи с тези аксесоари.
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.