Philips VisaCare Part 2 - Първи впечатления

1



Здравейте!
Тази седмица продължавам с бюти приключението си в света на подмладяването на кожата на лицето и споделям първи впечатления от използването на уреда VisaCare на Philips.
Той е създаден за дамикоито предпочитат професионални резултати в комфорта на собствения ви дом. Едва ли има по-добра инвестиция от тази - обслужваща красотата на лицето ни.
...За съжаление, чак след като родих второто си дете, започнах осъзнато и интензивно да се грижа за кожата на лицето си, но нехайството ми преди този период вече бе оказало негативно влияние върху кожата ми....
Имам "дефектна" кожа /лунички, леко набразден епидермис и колкото си искате бръчици/. .. Все пак съм на 30+ !
До този момент не съм прилагала такъв тип процедура като микродермабразио, защото винаги съм изпитвала страх от по-сериозни манипулации по лицето. Точно поради тази причина, възлагам големи надежди на този уред .
VisaCare е уред за професионална подмладяваща терапия в домашни условия.  Подходящ е за  всеки тип кожа, тъй като е много нежен и деликатен. 
  
Употреба:
Предупредиха ме преди да започна третирането с уреда да го тествам върху кожата на ръката си, за да съм сигурна, че няма да получа нежелана реакция. Също така преди употреба на уреда, кожата на лицето трябва да бъде почистена много добре / да бъде суха и без следи от грим/.
Цялата процедура вкъщи ми отнема не повече от 5 минути и при това е изключително приятна. VisaCare работи като движейки се по лицето, нежно засмуква кожата като прави лек вакуум с въздух. Точно този масаж кара кръвообращението да се засили, а това спомага за стимулиране производството на колаген и еластан. 
Накрайникът на уреда прилича на фина шкурка, която е предназначена за ексфолиране и премахване на мъртвите клетки от горния слой на кожата.
 След процедура:
След всяка сесия с уреда,  забелязвам леко зачервяване на третираните участъци на лицето. Това е нормална реакция на кожата и  червенината изчезва до един час след процедурата. 
След нея кожата е с една идея по-чувствителна и се усеща лек сърбеж (поне при мен ефектът е такъв), който отшумява бързо, след като се постави регенериращ крем или серум.
До момента съм използвала уреда 3 пъти.
При мен ефектът от действието след първата процедура бе - видимо свежа и мека кожа. Най-добри резултати би трябвало да очаквам слез 6-та процедура /при регулярна употреба/, така че другата седмица ще се включа отново....

Резултати с VisaCare (след третата процедура) :
*Кожата ми стана по-мека и гладка
*Кожата ми не се лющи и не е суха
*Кожата ми изглежда по-бистра след всяка нова процедура

Ако ви е интересно и искате да видите по-подробно ревю на уреда, може да изгледате видеото на Ади от "My beauty madness" ТУК

Вие какви грижи полагате, за да поддържате кожата си млада и свежа?! Използвали ли сте подобен продукт за домашна употреба?

Публикацията е в партньорство с Philips България

Снимки: Невена Златарева

1 коментар

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.