AVON Прегърни ме

0

"Има различни прегръдки, но всяка една показва истинска емоция."

Прегръдката е един от тези жестове, които са определящи за човечността, осъзнатата близост и "сърдечните тонове".
Тази годена кампанията  на  AVON България залага на най-милия и топъл жест – прегръдката, а всички инициативи са под мотото „Прегърни ме! От любов към живота!“.

Както миналата година /може да видите поста ТУК/, така и тази, с голямо желание и чест се включвам в инициативата оцветена в розово на  AVON България и фондация „Една от 8“, която цел е да помогне на жени с рак на гърдата.

Само слез броени дни на 4 юни от 11:00 ч. в Южен парк предстои ежегодният поход „От любов към живота” , който е най-емоционалното и споделено събитие, с което всички включили се показваме, че сме заедно в борбата срещу рака на гърдата. Хората имат нужда да се почувстват част от нещо голямо и значимо, да се усетят окрилени от помощта и подадената ръка. 

Печалбата от всеки един продукт от розовата серия предлаган в каталозите на AVON ще подпомогне жени с рак на гърдата в България да възвърнат своето самочувствие в битката.
Включете се в инициативата на бюти компанията като си купите поне един продукт от розовата им серия и най-вече този прекрасен благотворителен шал, носещ посланието „Прегърни ме!“ ТУК

„От любов към живота и от любов към близките трябва да бъдем силни и да вярваме в мечтите и истински важните неща !”

Застани до мен! Прегърни ме! Обичай ме! Бъди до мен!



 FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

Публикуване на коментар

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.