Long Weekend

0


Тъй като знам, че на всички ни се иска уикендите да са по-дълги, и повлияна от времето навън, за мен уикендът продължава.
Събувам старите си обувки и ги заменям с най-новите... Както казва Кари Брадшоу: "Обувките никога не стигат! Винаги има място за още един чифт!". А, когато шкафът ви се пука по шевовете и все пак няма какво да обуете - сложете най-удобните си обувки... Ето, това са моите - 5th Avenue от Deichmann.
    
Преди почти два месеца бях сред журито от блогъри и модни журналисти, което избра водещите тенденции при обувките в новата колекция пролет/лято 2016 на Deichmann. Този модел обувки не се нареди сред топ тенденциите, само защото той е " Must have " за всеки сезон.
Никога не съм подценявала обувките на ток, но винаги панически съм бягала от тях! Те рядко са предпочитани от мен модели за ходене, а за удобство да не говорим. Но този е наистина нечовешки удобен и с желан изчистен дизайн. Изработен от изцяло естествена кожа с ортопедична стелка, която пази стъпалото от изкривяване.
Тези обувки съчетават в себе си мода, комфорт, мечтаното удобство с меко елегантно излъчванеТе са идеалният партньор на всяко градско момиче.
Този модел и много други подобни може да намерите в магазини Deichmann.

T-shirt Bloom Stars
Jeans ZARA /old/
Bag Love Moschino

Публикацията е в партньорство с магазини Deichmann 

Снимки : Got2Shot Creative&Photography 

Публикуване на коментар

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.