WOW - грижа за кожата, косата и ноктите

0



Колкото и да ни убеждават, че тялото ни е продукт на нашите мисли, то свъщност е резултат от ежедневните грижи, които полагаме или не полагаме за него. 
Както всичко останало, така и добрият и здрав вид на ноктите, кожата и косата си е въпрос на ген. Наистина най-важни са гените и правилното хранене. Винаги съм се опитвала да хапвам здравословно - повече сурови плодове и зеленчуци, да не се натоварвам емоционално и да консумирам качествени хранителни продукти. Но от известно време хранителният ми режим рязко се промени с натовареността на работния ден и грижите за семейството. Започнах да пропускам хранения и така да намалявам количеството на необходими хранителни вещества, като естествено това се отрази на външния ми вид /главно на нокти и кожа/. По мое собствено предписание реших да започна прием на хранителна добавка за грижа за трите основни компонента на женската красота. Досега добавки не съм пила, (въздържах се, защото все пак си е някакъв вид химия), изключвайки периода на първата ми бременност. Тогава ги приемах по лекарско предписание, но ми ставаше много зле от тях и принудително трябваше да ги спра.
От един месец пия WOW капсулите за коса, нокти и кожа на фирма Vital Concept”. Много съм доволна. Главният проблем при мен бяха ноктите. Откакто започнах да приемам тази бюти хранителна добавка, ноктите ми се оправиха, като мога да кажа, че подобрение има още на първия месец. Освен това косата ми не цъфти както преди, или поне аз не забелязвам. За кожата ще направя още един месечен прием и тогава ще дам оценка. 
WOW е хранителна добавка с органични съставки за жени, формулата на които възвръща баланса на организма и значително подобрява състоянието на косата, кожата и ноктите. Тя съдържа хранителни вещества и билки, които са необходими за регенериране на клетките. WOW формулата има детоксикиращо действие.  

WOW е комплексна хранителна добавка, която съдържа комбинация от витамини, минерали, плодови и зеленчукови екстракти, Алое Вера, коензим Q10, хиалуронова киселина и други. Хранителният комплекс не съдържа глутен, лактоза и е подходяща за всеки вид диети. Предлага се в удобна опаковка от 60 таблетки за едномесечен прием.
Препоръчителен дневен прием - 2 капсули (сутрин и вечер по една) + много течности и вода.

В периода, докато приемате таблетките може да помагате на косата, кожата и ноктите си с няколко лесни козметични приложения вкъщи: 
Красива коса в домашни условия:
Маска с авокадо и майонеза - Смесете 250 мл яйчена майонеза с половин авокадо. Намачкайте хубаво, докато се образува еднородна смес. Втрийте обилно върху косата си, като обърнете особено внимание на корените. След 20 минути изплакнете с хладка вода.
Красива кожа в домашни условия: Смесете половин чаена чаша сухо мляко (на прах) с толкова вода, че да се получи гъста паста. Старателно намажете върху лицето, изчакайте да изсъхне напълно и изплакнете с топла вода. Лицето ще се почувства освежено.
Красиви нокти в домашни условия: Всяка седмица правете топъл компрес или ваничка със зехтин - топете ноктите в леко загрятия зехтин за няколко минути. Не режете ноктите си с нокторезачка .
Публикацията е в партньорство с Vital Concept


Публикуване на коментар

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.