Summer mood with PANDORA

0

  

  
Лятото е официално тук, а аз официално съм в режим "почивка". Не защото реалността е такава, а защото новата лятна колекция на PANDORA ме кара да мечтая за презокеанска ваканция, тропически острови, пътешествия с кораб и екзотични дестинации. Тя е вдъхновена от емблематичните за лятото елементи като морски кончета, морски звезди, тюркоазени цветове, палми, папагали и сочни плодове. Присъстват също женствените и екзотични флорални елементи от Изтока и цветове в червената гама, галещи погледа и напомнящи за морския залез. 
PANDORA е един от любимите ми брандове бижута, чрез които модни талисмани и елементи мога да опиша преживявания, пътешествия, чувства, трепети, които да запазя до сърцето си завинаги. Обичам начина, по който мога да персонализирам гривните си със спомени и емиционални картини от личния ми живот.
В следващите няколко публикации се съюзявам с бранда, за да ви покажа някои от новите им кожени гривни и талисмани в колекцията, които са изключително подходящи за градското момиче и за жената в него. Колекция PANDORA Summer 2016 е игрива, елегантна и перфектна за слънчевото време и дългите романтични рокли.
„Гривните никога не са прекалено много“!
Ето и елементите в моите бижута, които са съобразени изцяло с лятното ми настриение: 

Maxi dress H&M STUDIO SS'16
Rings PANDORA 

Публикацията е в партньорство с PANDORA България

Снимки : Got2Shot Creative&Photography 


Публикуване на коментар

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.