Around the pool with FOREVER 21

2




Започвам месеца с летен коктейл от щастливи фриволни емоции, слънчев релакс и добра компания около басейна... Дадох си сметка, че има периоди от годината, в които градусите не се измерват с термометъра, а с емоциите от готините моменти, но за това - друг път!
Зад всяка легенда се крие истинска история, а легендите за ниските цени на американския бранд FOREVER 21 са вече реална история. Брандът е приятно отдаден на това да радва почитателите си с добър ценови клас на нещата, които предлага. Новите цени в магазина на марката са вече наистина достъпни и "бюджетни". Там ще откриете и, разбира се, нищо по-малко от голямо разнообразие от аксесоари, нови летни модели и много почитатели търсещи "съкровища"!
Лесно е да разпознаете свежия почерк на FOREVER 21 и флиртуващите с ваканционно настроение модели. Брандът предлага голям избор от сезонно облекло и аксесоари, и най-вече бански костюми. Човек колкото и бански да има в гардероба си, винаги има нужда от още един, а аз, неизневеряваща на себе си, се спрях на такъв в най-смелата и забележителна тоналност - малиново-червено!
Денимът с ретро силует също е нещо ново в гардероба ми и присъства като част от ежедневната ми визия, дори и на плажа, въпреки че там, по-скоро е допълващ герой в тоалета.
Ще се радвам да споделите какви са любимите ви артикули и покупки за това лято от колекцията на FOREVER 21.

Мими - червен бански  FOREVER 21 SS'16, дънки - FOREVER 21 SS'16 , шапка - FOREVER 21 SS'16  , колие - H&M
Вени - черен бански FOREVER 21 SS'16 , дънки - FOREVER 21 SS'16




2 коментара

  1. Мими, напправо нямаш спирачки. Постваш и за мен и за всички блокърки дето спим - накуп :ДД

    Кажи ми моля те тези обуща удобни ли са, защото постоянно ти ги заглеждам и съм си ги харесАла.

    :*

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Теди, някакво лятно вдъхновение ме е "накацало" хихи!
      Обувките са много удобни, ако в предната част не стягат. Защото са направени за не много широк крак, но трябва да се мери задължително!

      Изтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.