Thomas Sabo : Love & Rock

0

Здравейте!
Днешната публикация е много специална за мен, защото този път аз съм зад обектива на по-голямата част от снимките, а пред него са брат ми /или още познат като брат на мъжа ми/ и неговата половинка, които в последните няколко месеца са моите официални фотографи на аутфит визиите в блога. Избрах точно тях за модели в поста, защото бижутата, които ще ви представя с тяхна помощ, умело подчертават индивидуалността, емоционалността и непринудения ежедневен  и рок стил на всеки един от тях.
Когато става въпрос за накити и аксесоари, трябва да знаете, че и тримата по някаква сходна причина сме тотално и емоционално обсебени от красивите бижута. 
Познавате вече любовта ми към тези на Pandora, а днес с почти същата доза любов ви представям селекция от модели на THOMAS SABOсветовноизвестен лайфстайл бранд от Германия. Бижутата са с изключителен модерен дизайн и вдъхновяващо многообразие. Привличат вниманието както с класическа, така и с нестандартна стилистика при часовниците, гривните и колиетата.
Всички модели от различните колекции могат да бъдат съчетани помежду си в умели комбинации между материали, форми и цветове.

LOVE & ROCK

Бижута : Колие PENDANT WHEEL OF KARMA, гривна BEADS
Мъжки часовник: ''REBEL SPIRIT CHRONO'' 
Дамски часовник:"GLAM SPIRIT"
Бутикът на THOMAS SABO се намира в Mall of Sofi, а там вече е представена колекция Есен/Зима 2016 . Това е мястото, където със сигурност ще откриете нещо за себе си, което да допълни цялостната ви визия на уверена личност.

Публикацията е в партньорство с  THOMAS SABO България

Публикуване на коментар

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.