Hello, September! Wardrobe favorites!

0


Здравейте! 
Завръщането към динамичния градски живот през септември и задълженията ми като майка на ученик/водене до училище, взимане от училище, придружаване до други места за активности/ ме карат да залагам на удобството и да оставя на преден план в гардероба си 5-те любими дамски дрехи, които със сигурност всеки ден ще присъстват в ежедневието ми през деветия месец от годината. Предстоящата есен ми напомня, че трябва да върна дългите ръкави, както и кожените боти. Но с любимите тениски в комбинация с дълга спортна рокля мисля да удължа лятната лежерност поне до края на месеца! 


СЕПТЕМВРИ В ГАРДЕРОБА МИ

1. Рокля с дължина 
Не се чувствам себе си, когато не нося дълга рокля, затова тази непретенциозна рокля в десен от хиляди напръскани малки листенца е много подходяща да сезона, а е и тематична. Съчетава се лесно с кецове и маратонки.
2. Гащеризон от деним
Денимът винаги носи послание за градска принадлежност, затова го предпочитам във всякакви визииГащеризонът е една от любимите ми дрехи. Имам четири от деним и ги експлоатирам постоянно. Те не подчертават талията и леко променят пропорциите на фигурата, но на мен точно това ми харесва. Няма ограничения в комбинациите и лесно се съчетава с различна горна дреха, като носи една удобна, ежедневна небрежност.
3. Блуза с поло яка в телесен цвят 
Блузите с поло яка определено не са ми фаворит, дори не са сред първите 10 вида дрехи, които харесвам. Но това нежно като цвят и материя поло ми е много симпанично и ново и нямам търпение да го разходя па софийските улици.
4. Чанта в мини размер  
Знаете, че не обичам да говоря много за тенденции, но всяка истинска модна последователка спазва канона- нов сезон, нова чанта. Колкото по-малка, толкова по-любима. Чантите през рамо са най-удобните за моето ежедневие, въпреки, че не побират и половината от нещата, които обичам да нося със себе си.
5. Тениски
От една година съм силно пристрастена към визии с тениски. Лесно съчетаеми са и носят усещане както  за непретенциозност, така и за умерен шик.

Прекрасен ден!

Публикуване на коментар

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.