ProFiber for Healthy Hair

1

Да си отгледам дълга коса от 7 годишна, не бе никак лесна задача, изискваше се много търпение и всеотдайност. Използвала съм много хитринки, които са ми помагали в годините да имам лъскава и - по-важното- здрава коса като на Рапунцел, но с напредването на възрастта нуждите на тялото и косата ми се промениха.

ProFiber на L'oreal Professionnel е първата дълготрайна програма за продукти предназначени изцяло за грижа за изтощената косата. Иновативната терапия има за цел да увеличи твърдостта и еластичността на изтощената коса. ProFiber терапията започва и се активира в салоните за красота и се продължава в домашни условия.
Съживяващата грижа за косата, вече е разработена в четири различни серии, предназначени за терапия на изтощена  и увредена коса в различните и степени ( на дебелина, чувствителност, еластичност, здравина, блясък).
Преди време съм ви разказвала как действа това "смесено" лечение на косата. Миналата година след професионален тест в салон ми препоръчаха зелената серия на ProFiber, която е за средно увредена коса. Тази година отново се подложих на тест за увредена коса и макар най-голямо внимание през годината да отделях на косата си, се оказа, че тя е много изтъняла и самият косъм лесно се дели и къса.

Стъпка 1: Процедура в салон
Терапията за увредена коса ProFiber започва първо от салона за красота. След консултация с вашия фризьор, той ще направи диагностика на косата ви и така ще определи към кое ниво на увредена коса спада вашата.
Тази година консултацията и процедурата ми бяха направени в салон "Margy L. Hair Art" от страхотната Марги Любомирова. Тя ми показа колко наистина е изтъняла косата ми и колко лесно се къса при теста, затова ми предложи да опитаме да съживим и уплътним косъма с най-новата линия за много увредена коса - ProFiber Re-Create.
Процедурата за мен започна с масажиращ стол и измиване на косата с шампоан /два пъти/, след което се нанася маска по дължината на косата, която се активира със специален серум съдържащ Аптамил-100. Престоява се около 5 минути и се измива. Следва нанасяне на серум без отмиване преди оформянето на прическата.

 Стъпка 2: Удължаване на действието у дома
За да удължите ефекта от "лечението" с ProFiber от фризьорския салон, имате възможност  да продължите процедурите у дома с реактивираща програма за домашни условия. Програмата включва шампоан, балсам или маска, в зависимост от нивото на увреждане на косата ви, и грижа без измиване. Както и най-важното презареждане с аптамил 100, който се съдържа в индивидуален концентрат - монодоза ProFiber Re-charge, който се поставя по определена схема (веднъж на всеки четири измивания).

СЕРИЯ Re-Create - За увредена фина и/или изтъняла коса
Re-Create е серия предназначена за тези дами, които имат много увредена или изтъняла коса. Тя е идеална за коси, които са изгубили еластичността и здравината на косъма. Серията възобновява косъма от началото до върха. Интензивно подхранва и овлажнява.
Резултати: Веднага след процедурата в салона, усетих косата си не мека и лека, а плътна и еластична. Използвайки останалите продукти от серията за домашна грижа вече повече от две седмици, намирам изтощената си коса преобразена и здрава. Но, определено трябва да се отнеме от дължината и, а така не ми се ще...


Снимки: Nev'Z Photography

1 коментар

  1. Здравейте, имаме отворена програма за БЕЗПЛАТНО тестване на продукти от всички, които имат блогове за красота, мода и лайфстайл. Ако проявявате интерес може да се обърнете към нас на адрес: t.markova@parfimo.bg

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.