Home sweet home

2



Здравейте!
Преди няколко седмици от FINO България ме поканиха да бъда техен гост във фейсбук страницата им, отправяйки ми предизвикателство да разкрия своите причини да се усмихвам. Това се оказа много приятно занимание...

Обичам дома си, обичам уюта, който ми създава той, харесва ми да се грижа за него и с удоволствие го правя. Преди да създам свое семейство и собствен дом, признавам си, всички домакински дейности правех по задължение и без много ентусиазъм. Сега всичко е различно, защото  не го правя само за себе си. Когато поддържането на чистота и готвенето ти доставя удоволствие и те кара да твориш за децата си, да се усмихваш и да танцуваш в кухнята, значи си постигнал баланса да бъдеш добра домакиня и добра майка. 

Реших да ви представя този пост с визия, с която ми се иска да се виждам по-често в кухнята /тя е запазена само за празници/, защото останалото време там, прекарвам леко запотена, с разчорлена коса, спортно облекло и без грим, което си е съвсем в реда на нещата.
Позитивната нагласа е много важна, особено когато си родител. Баба ми казваше: "За една усмивка винаги ще се намери време"! Тогава не разбирах какво е имала предвид с тези думи, но сега я подкрепям напълно.
Като майка, моите две най-важни причини да се усмихвам всеки ден са моите деца. Те преобръщат света ми. Понякога го правят на пух и прах, понякога ме карат да излизам от зоната си на комфорт, а друг път ме учат да бъда по-сдържана в емоциите си. Вълнуват, обожават, търсят, впечатляват се и безкомпромисно обичат. Каква по-хубава причина от тази да бъда щастлив човек и да се усмихвам често.
Консумирането на здравословна храна винаги ме кара да се усмихвам! 
Забързаното ежедневие често ни поставя в капана на нездравословното хранене /най-вече да хапваме на крак, да консумираме полуфабрикати или да поръчваме готова храна за вкъщи/.
Започват любимите зимни празници, а с тях и желанието да бъда по-голяма част от свободното си време в кухнята и да приготвям истински здравословна храна за семейството. Когато имам помощници, всичко това е приятно и вълнуващо преживяване. Животът е чувство! А чувствата могат да бъдат предадени много умело и чрез храната и правилните рецепти.
Няма нищо по-вкусно от ароматни, домашно приготвени козуначени кроасани или кифлички с локум. Вкъщи често си приготвяме такива тестени изкушения за закуска, които децата обожават, а и не само те. За вкуса трудно се разказва, всеки сам трябва да опита. Рецептата за кифличките е много лесна: 2 яйца, 150 мл. прясно мляко, 70 г. захар, 30 г. мая от кубче, 3 с. л. масло, около 500 гр. брашно и няколко листа хартия за печене FINO. Това е един от артикулите в кухнята, който експлоатирам всекидневно. Новата хартия за печене на листове е изключително удобна, когато печете нещо в цяла тава. Изпробвахте ли я вече? Други удобни и практични продукти на бранда са хартиените пликчета за сандвичи, които използвам всеки ден, за да съхранявам сухата храна, която изпращам на сина ми за училище. Не се омазняват и държат храната свежа. 
Ако търсите начин да накарате децата си да консумират повече плодове и с тях витамини, трябва да бъдете креативни и да им ги предложите по интересен начин. Точно такова е предложението ми от предходен пост ТУК - замък от плодове, на което нито едно дете не може да устои. Не се прави лесно, но резултатът е "Уау" с голяма усмивка!
След като построихме замъка и всички вкъщи си взехме необходимата доза витамини, се оказа, че остават доста плодови остатъци, които са годни за консумация. Идеални за запазване на свежестта и вкусовите им качества за по-дълго време са торбичките за съхранение на храна FINO. Те са много подходящи за съхранение на храна в хладилник, защото предотвратяват смесването на аромати от различните продукти в него. Аз лично държа всеки отделен продукт /в хладилника/ в отделен плик.
А, когато цялата страст от готвене и творене в кухнята приключи , само минута ми е необходима за почистя с мокрите домакински кърпички на бранда.

текстил /покривка, престилки, ръкавички/ - Coincasa от Notosgalleries

 А каква е вашата причина да се усмихвате?

Публикацията е в партньорство с FINO България

Снимки: Nev'Z Photography

2 коментара

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.