One sweet day ..

0


"Събуждам се, денят е нов и аз съм друга. Не по-безгрижна, не по-луда.... Просто друга.
Събуждам се, денят е нов и аз съм друга. Не по-мъдра, не по-възрастна - просто друга."
И.Богомилова

Когато годините надскочат трийсет, рожденият ден вече не е повод за голяма радост. Все повече започва да ми липсва срамежливото момиче без маска, което бе изпълнено с мечти и копнежи, което лежеше по тревата и гледаше звездите, което никога не носеше "чуждо лице" и което нямаше нужда да бъде съвършено, просто защото беше младо.... Днес това момиче отново ме хвана за ръка, за да ми покаже, че всеки един етап от живота ни има своите прекрасни страни и очарования! 

Реших да отпразнувам повода в блога с две визии, в два последователни поста- много различни една от друга, но по някакъв начин описващи ме едновременно. 
Благодаря на Totally erected store, че направиха празника ми цветен и вълшебен! 

Jeans ZARA
Top Miss Sixty
Shoes Noe


Снимки: Nev'Z Photography

Публикуване на коментар

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.