Grazia Chic Days

0

Здравейте, момичета! 
Най-вероятно, ако следите социалните ми канали, сте виждали някои от тези снимки, но днес с голямо закъснение публикувам повече информация за това, което ми се случи...
Преди няколко седмици имах възможността да посетя събитието Grazia Chic Days организирано от списание Grazia и Serdika Center, на което се реализира на живо емблематичната рубрика на списанието "Easy Chic". Организаторите подариха на няколко обикновени дами /почитателки на модата/ възможността да се трансформират и да се почувстват специални като момичета от корица на модно издание. . Формулата Easy Chic- трансформацията на луксозния шик в постижимо и достъпно понятие - беше в основата на концепцията на събитието. 
През този "шик" ден на Grazia имах приятната възможност да бъда специален гост и да бъда преобразена с нов стайлинг  в професионална фотосесия / в стил корица на Grazia/.
Стилистът ми бе самата Августина Маркова - Тути, която ме извади от зоната ми на камфорт и ме преобрази от глава до пети. 
Независимо от капризите на подиума ( и моите лични такива) всичко да бъде в цветове, с неустоима лекота трансформацията, която ми се случи, ме очарова с топлия спектър на нежните тонове. Всичко бе съобразено с естественото излъчване, което исках да запазя (без много грим и помпозни прически). От инспирираната от нощниците копринена рокля с мека дантела до аксесоарите от перли. Обожавам дългите елеци, които ми позволяват да се сгуша в тях и да се почувствам като Снежната кралица, затова при вида на този, нямаше как да му устоя. Визията ме зареди с жизненост, но без да крещи. И въпреки перата от щраус ме пренесе в един почти невинен силует с елегантен, женствен прочит.
Дали някога ще се видя отново в тази прекрасна и различна роля? 
Когато се почувстваш специален за час-два, се усмихваш и грееш цял ден. Това се случи и с мен през този "шик" ден на Grazia. Благодаря на всички участващи в съвместния проект на списание Grazia и Serdika center, които отделиха от своето положително настроение и талант, за да се почувствам аз и останалите дами участващи в проекта - женствено преобразени.

Стайлинг : Августина Маркова - Тути

Рокля, елек, ботуши - TWIN SET, колан и колиета Mohito от Reserved, пръстени, гривна и обеци от Folli Follie

Грим - Max Factor Bulgaria

Фотограф : Георги Казаков


Публикуване на коментар

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.