One bag 2 Looks + Giveaway

0


Здравейте, приятели!
Стилът на градската есен и зима е дискретен, но с много кежуал шик. Споделям някои любими комбинациите за сезона, които ме извадиха от зоната ми на комфорт. 
Първата визия е семпло съчетание на няколко абсолютно момичешки акценти за сезона, които нося с удоволствие /заедно или поотделно/. Гушкав пуловер от мохер, рокля тип sleep dress, кашмирен шал и прекрасен аксесоар - чанта Parfois от кадифе, която ме накара да сложа червеното червило и гордо да закрача по улиците на любимия град.
Giveaway

Преди да ви покажа втората визия ще ви подскажа, че след старта на публикацията в блога, стартира и страхотна игра във фейсбук профила на блога ТУК, където заедно с Parfois България ви даваме възможност да спечелите тази красива чанта от последната им колекция. Следете профила ми във Facebook, за да разберете как може да я спечелите!
Втората визия е доста смела и нетипична за мен. Мисля си, че е заради ботушите?! Които впрочем са истински разкош! А закачливите точки и къдрите по роклята превземат вниманието с фриволността си.
Вечната тенденция в цветово отношение при дрехите и аксесоарите за студените сезони  винаги е била "Без цветно разнообразие". Поне през моите очи. Но не и този сезон.  Петроленото зелено, меките нюанси на кафявото, оранжевото и пастелните земни тонове с акцент червеният цвят властват на световната модна сцена, както и във визията ми. Малко цвят никога не вреди!

Look 1 : Dress - Calliope A/W'16, Sweater - For women, Scarf - H&M A/W'16, Bracelets - Pandora, Bag - Parfois A/W'16
Look 2 : Dress - AVIN Boutique A/W'16, Boots - Deichmann A/W'16 , Bag - Parfois A/W'16

Публикуване на коментар

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.