Модни приключения с SHINE LITE / Част 2

1

От известно време златното и блестящите елементи ме преследват неуморно/под всякаква форма, в модно отношение/... Или аз преследвам тях?! Не знам, но което и твърдение да е вярно - харесва ми! Най-вероятно, все още ме държи "новогодишната златна треска". Например, в магазина за козметика всичко ме влече само към златните капачки, пигментите за очи в този цвят и всичко, което създава светлина. Точно като новото попълнение сред техниката вкъщи - SHINE LITE. Гърбът на телефона е в нежен златист оттенък, обгърнат нежно със стъкло. Идеален аксесоар, съчетаващ се с всяка визия!
Ето и нещо интересно, което мога да споделя с вас във връзка с това блестящо бижу SHINE LITE... Напредналата технология, предлага подсилена сигурност, благодарение на скенера за пръстов отпечатък, който отключва вградените приложения бързо и дискретно. Той отключва и достъпа до Safebox, където потребителите могат да съхраняват лични снимки, видеа, музика и документи. Пръстовите отпечатъци могат да програмират в телефона и да отключват до 5 любими приложения, директно от режим на готовност. Например, може с показалеца си да влезете в електронната си поща, а с палеца да достигнете снимките.

Козметика Notosgalleries /2 етаж

  • Публикацията е в партньорство с Alcatel Mobile
Снимки:  Kamelia Ilieva Photography

1 коментар

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.