Hello Love!

3


Италианците казват, че е по-добре да имаш в гардероба си два чифта обувки и един костюм, пред това да имаш два костюма и един чифт обувки.... Казват също, че ако искаш да разбереш какъв човек стои пред теб, трябва да погледнеш обувките му! Според мен този чифт красиви червени сандали на Deichmann са идеалният модел описващ ме изцяло. Влюбена романтичка! Те са и моето предложение за стилен акцент на всяка визия и особено за празника Св.Валентин. Моделът е фаворит сред отворените обувки с ток. Много е шик, комбинира се лесно и безпроблемно се интегрира в пролетния гардероб. Обикновено жените сме по-страстни в увлечението си по модата и визиите си около всякакви тематични празници, като държим да бъдем забелязани.

Това твърди и единственият главен редактор, представител на силния пол, в семейството на ELLE Пану Сомбатианучит: "Жените искат да бъдат забелязани и приети от мъжете. Плюс още две неща: да бъдат стилни и влюбени."

Когато мислих какъв да бъде текстът към този пост, посветен на хубавите емоции и любовта, съвсем спонтанно реших да ви разкажа как тези елегантни червени сандали от Deichmann ме върнаха години назад към детството ми и първият път, в който се почувствах красива и харесвана. 
Когато бях на 12 години /мисля, че това е 5-6 клас/ се влюбих за пръв път. Това беше от онези чисти чувства, когато не искаш нищо в замяна, а ти е достатъчно да размениш един скрит поглед. Той живееше зад нашия блок, беше красиво момче, много умен и винаги  облечен добре. А аз живеех с баща си, мечтаех по цял ден, нямах никакво самочувствие и в гардероба си имах три черни блузи и толкова на брой панталона. Последното се дължеше на факта, че моето осъзнато желание да бъда истинско момиче, бе останало незабелязано от татко. Това налагаше сама да правя ексцентрични намеси върху моделите на дрехите си. В модно отношение имах утвърден ритуал, който се свеждаше до няколко прости стъпки: взимах дреха, която не носех или по-точно не харесвах, заключвах се в банята и с голямата ножица правех "стилни" подобрения в модела на й. Например, лесно преобразявах блуза с поло яка в такива с голи рамене или изчистен модел дънки в хипи вариант с големи кръпки на коленете.
Точно по това време, чичо се бе върнал от чужбина и ми беше донесъл най-красивата червена блуза на света от еластично трико с три копченца отпред. Това беше първата ми дреха в червено и толкова много я харесвах, че мигновено се влюбих в облеклата и аксесоарите в този цвят... Баба ми, която беше /и все още е/висока 150 см и носеше 35 номер обувки, имаше един чифт отворени бели сандали, наподобяващи тези прекрасни лачени обувки от Deichmann, но с по-нисък ток. Бях им хвърлила око и един ден след училище, когато нямаше никой у тях, ги взех и се заключих в банята. Бях намерила отнякъде червен лак за нокти и с него "оцветих" цялата кожа на обувките. Дори ги повторих два пъти, за да не остане съмнение в ефекта. След това ги скрих в шкафа, където криех всякакви боклуци, за да не ги намери татко или баба.
В един от следващите дни си сложих червената блуза, нарязаните дънки и новите червени "лачени" сандали и слязох зад блока, където се събирахме с децата от квартала. Чувствах се като истинско красиво момиче. И още докато вървях по пътеката между блоковете, той /момчето, в което бях влюбена/ ме гледаше, както никога. В този момент, за първи път усетих това вълнение....Почувствах се истински красива и уверена в себе си. Не знам дали заради обувките, червения цвят или просто ми беше дошло времето да порасна, но ми хареса. Осъзнах и силата на външния вид, на поведението, на дрехите, на аксесоарите на всичко това, което първоначално пленява погледа. Осъзнатото за пръв път чувство душата ти да лети, е незаменимо. Тогава си даваш сметка, че това е щастието... Да откриваш нови и непознати усещания.  Усещания, които те карат да се чувстваш жив! Истински и цялостен!

Когато видях тези разкошни обувки в магазина на Deichmann, в главата ми нахлуха спомени и отново тези приятни усещания. Спомних си един мил момент от детството, когато не ми трябваше нищо, освен обич и любов.
От днес стартира съвместната ни игра с Deichmann България във Facebook профила на блога. Посетете го ТУК, ако имате желаниеза да се запишете за участие.

Блуза Diesel SS'17 от Notosgalleries
Панталон Attrattivo от Notosgalleries
Гривна Pandora
Обувки  Deichmann


Публикацията е в партньорство с Deichmann България

Снимки: Nev'Z Photography



3 коментара

  1. От много време следя блога ти, но нищо не съм писала като коментар, мисля. Но много ме развълнува написаното, много. "Не знам дали заради обувките, червения цвят или просто ми беше дошло времето да порасна, но ми хареса." - колко мъничко ни трябва, за да се чувстваме уверени. Не винаги самочувствието може да дойде от самите нас - понякога е нужно и едно малко побутване, да - едни червени обувки. <3 Поздрави, Миленка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Напълно си права, Мариелка.С годините разбирам колко е важно да бъдеш уверен в себе си. Не винаги ми се получава, но и не ми е необходимо.
      Благодаря ти, че сподели коментар!

      Изтриване
  2. Обожавам сандалите с висок ток и каишка на пръстите! Няма по-елегантна обувка от тази за топлите дни. Всеки женски крак в тях изглежда като бижу.

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.