Живеем в женско царство | TAG

0


Здравейте, приятели!
По повод новата тв реклама на Shedd, която вече може да следите в ефира на най-гледаните телевизионни канали, се организира много женски и симпатичен таг. В него трябва да споделим /чрез отговори на въпроси/ какво ни кара да се чувстваме като в женско царство. 
Като едно от момичетата на Shedd с удоволствие приех предизвикателството отправено от Петето от PetPanda, която първа изпълни тага.

Какво означава за вас една жена да живее в женско царство?
Животът в едно "Женско царство" не би бил лесен. Там могат да оцелеят само тези женствени и модерни жени, които са избрали да играят активна роля в живота си и чийто естетични вкусове следват този избор. Ако бяхте кралица, как щеше да се казва вашето кралство?
"Обожание" или "Мечтание"

Кога се чувствате най-красива?
Когато съм щастлива и влюбена! Също така, когато се оглеждам в очите на мъжа до мен. Той ме вижда истинска и ме харесва с всичките ми недостатъци, които аз не харесвам в себе си.

Какви дрехи ви карат да сте готова да покорите света?
Дрехи възхваляваща женствеността... Непоправима романтичка съм, затова обсебеността ми към дългите рокли от ефирни въздушни платове, подчертаващи чувствеността на женското тяло ще ми помогне в идеята за покоряване на света.

Кой е ритуалът ви, с който се изпълвате с енергия?
Лягам на земята, затварям очи и пускам няколко любими песни на Roxette.
Носят ми толкова живи спомени от детството, които винаги ме зареждат с онова чувство на свобода, искрена радост и положителна енергия, което пораствайки търсим навсякъде.
От къде намирате вдъхновение?
Вдъхновявам се от  чистите емоции, пътувания, фотография, приятели, музика и от блогове и блогърки най-вече. Имам няколко любими блогърки (в това число и българки), които нямат нищо общо с моя начин на изразяване чрез модата, но зареждат сетивата ми с много естетическа наслада.

Какво ви кара да се чувствате силна и непобедима?

Не бих казала, че някога съм била точна такава, но майчинството направи чудеса с мен. Преобрази ме и определено ми даде много неподозирана сила, която обаче, не всеки път искам да притежавам.

Кое е най-важното качество за една жена?
Добротата ! След това - креативността!
Ако светът беше женско царство, кои са трите закона, които щяхте да прокарате?
Да няма завист и злоба сред жените!
Да има ден или два от седмицата, в които всяка жена да носи свои ръчно изработени или декорирани дрехи според стила на обличане.
Да бъдат създадени специални "училища", които да насърчават креативността на жените в различни направления! И задължитено да се посещават!


Ще очаквам отговорите на въпросите в тага на ДенинаАнаАлисСирмаЯнаМариетаИванаВенета и Поли, така че предавам щафетата!






Снимки: Nev'Z Photography


Публикуване на коментар

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.