Малките моменти, които оцветяват деня

0



Природа! Блаженство! Без ограничения, без правила! Детство! 
Един (на пръв поглед) обикновен ден може да бъде наситен с много малки моменти, които да го дефинират като "щастлив". Когато в живота на човек има деца, малките моменти свързани с тях са достатъчни, за да осмислят всеки един ден.
Всички малки моменти и събития събрани заедно, обуславят истинското ни съществуване. Моменти, които никога няма да забравим и винаги ще асоциираме с положителни емоции.

Напоследък тенденцията всичко да се върти около здравословния начин на хранене и живот, както и завръщането и фокусирането към природата, много ми допада. Това е така, защото освен факта, че ми харесва да прекарвам свободното си време сред природата , тя е и най-голямото ми вдъхновение, както за блога, така в модата, и в живота.

Вдъхновени от природата са и новите торти от серията Неделя Natural . Серията предлага богатство от вкусове за любителите на природосъобразния начин на живот. Тортите  са изключително балансирани, изцяло от натурални съставки и не съдържат бяла захар и брашно, което веднага ги прави любими.
В нашето семейство, аз съм "Шоколадовото чудовище" и винаги, когато споделям торта за повод с близките си, тя задължително е шоколадова. Точно такава е и тортата ТУК, с която избрах да отпразнуваме малките моментите от чувства и емоции, които събрахме в един ден и които носят радост на майка и дъщеря.

Малките моменти в моя ден, които експлодират в цвят и оцветяват в пъстри багри майчинството, женствеността и живота ми....

ВИНАГИ СЪМ ГЛАВЕН ГЕРОЙ В РИСУНКИТЕ НА ДЕЦАТА 
...хубаво, че нямаме куче!... Чрез рисунките всеки ден съм с нова визия и нова самоличност - понякога съм негърка, понякога съм цвете, понякога съм робот, понякога съм пържена филийка, принцеса или дете, а понякога съм просто мама.


ОБИЧАМЕ ДА ПРЕКАРВАМЕ ВРЕМЕ ПО ЖЕНСКИ 
Дъщеря ми е моята истинска най-добра приятелка. Връзва ми се на акъла за всякакви щури идеи и ми дава, може би, най-разумните съвети, когато съм на кръстопът. Не, че не ни харесва компанията на мъжката част от семейството, но жените трудно разделяме шоколад с мъжете, споделяме го само помежду си.



ПОНЕ ЗА ЕДИН ЧОВЕК СЪМ ИСТИНСКА ПРИНЦЕСА
Когато бях тийнейджър, си мечтаех да имам дете, защото знаех , че любовта на дете към родител е космическа. Безгранична. Сега съм майка и чувството да бъда единствена и незаменима за някого е неописуемо. Само собственото дете, може да те гледа с такова обожание, в което да се изгубиш, да се преоткриеш и да повярваш в себе си.

НОВА РОКЛЯ И НОВИ ПЛАНОВЕ ЗА ПЪТЕШЕСТВИЕ
Мечтите са безплатни, за разлика от дрехите, но и двете носят положителни емоции. А дългите рокли не са само за сватби и тържества, прекрасни са и за танци в парка. 

 ДА СПОДЕЛЯ ЛЮБИМ АВТОР И СТИХОВЕТЕ МУ КАТО ЧЕТА НА ГЛАС
Дамян Дамянов и стихосбирката му "Обича ме, не ме обича" винаги ще остане в сърцето ми с най-прекрасните думи, които съм чела за любовта.

ЗАВРЪЩАНЕ В ДЕТСТВОТО
Природата дава много енергия и сили, които сами решаваме как да опитомим и къде да пренасочим.... Аз ги канализирам в игри с децата. Детството няма възраст и живее вечно във всеки от нас, в една различна, чиста вселена. Там, където властват свободата и жаждата за приключения, хармонията и природата, мечтата.  

НОВА БАЛЕРИНА В СЕМЕЙСТВОТО
Детската ми мечта става реалност чрез детето ми. Толкова и се радвам, че обича да танцува и че умее да го прави с желание и финес. Аз така и не се научих да бъда грациозна, но това не ми пречи да обожавам да танцувам...




Визия Саня: гащеризон Benetton
Визия Мими: гащеризон Mango, рокля - NISSA

Снимки:  Kamelia Ilieva Photography

Публикуване на коментар

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.