Long red summer dress by Artelie

0


В разгара на лятото и сезона на жътвата сме. Сезон носещ нова енергия, слънчеви дни и възможност за прекарване на свободното време тичайки на воля по поляни и плажове. Хубавото време  и просторните поля около София са напълно способни да ме накарат да прекося половин поле с пшеница, да тичам след жътва и да гоня залеза.
Знаете, че аз буквално живея  в дълги рокли през пролетта и лятото... Влюбих се в тази рокля от последната колекция на Artelie от пръв поглед. Тя ме грабна с материя и силует, които са изключително нежни и носят романтично намигва на  богините от гръцката митология. Моделът "полюшва" емоция за свобода и младост. Обичам да нося дрехи направени с душа от български дизайнери. Карат ме да се чувствам специална. Затова, исках и да направя специална сесия с нея. Миналата година снимах сред лавандулови поля, сред слънчогледи, в гората, а тази година танцувах сред житните класове. Те са естествено красиви със своя златист цвят, а на фона на залязващото слънце, цветът им приличаше повече на старо злато, точно с каквото са се кичили гръцките богини. Те някак лежерно станаха естествена част от аксесоарите към визията ми. Отдадох се по-скоро на емоцията, която ми носеше моментът, отколкото на красотата на пейзажа на Софийското равно поле.
С тази визия изпращам залеза и съм готова за дълги, романтични разходки под светлините на града.













LONG RED SUMMER DRESS ESTRELA - Artelie

EARRINGS - PARFOIS


Публикуване на коментар

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.