10 любими неща, на които август им отива (ше)

0

Свежата и цветна вълна в този пост е първото нещо, което ще забележите..... Красивите обувки, трябва да са второто!
Днешният пост е посветен на цветовете и емоциите на "моето" лято през месец август! И на любимите ми неща, които не извадих от куфара си в този месец на пътешествия и почивки.

1. Сандали с перфорации и клиновиден ток от Deichmann
Обувките с перфорации са изключително удобни и предпочитани за топлите дни. Такива обувки с клиновиден ток, въпреки височината си, са изключително удобни. Тези от колекцията "Star Collection" на Ellie Goulding са много приятни и леки. Пробвала съм подобни модели, които са страшно тежки, заради материала, от който е направена подметката, но тези, повярвяйте ми, са изключително леки. Дизайнът и цвета ме грабнаха. Лесно се съчетават с почти всеки аутфит. Моделът е изчерпан в онлайн платформата на бранда, но съм сигурна, че, ако посетите удобен магазин на Deichmann, ще ги откриете лесно.

2. Лоуфъри от естествена кожа 5th Avenue от Deichmann

Това са най-удобните, практични, миловидни и актуални обувки от кожа в приятен син цвят, които подчертават желанието ми за удобство в града. Първият път, когато ги обух за по-дълго време, краката ми не се чувстваха много добре. Но след този ден, кожата се "бе нагласила" добре спрямо крака ми и лоуфърите станаха най-предпочитаните обувки за разходки в града.

3. Дървени очила Clandestino Veneto
Дървените очила на Clandestino са шикозен и различен начин да покажем , че обичаме природата. Това е най-обичаният бранд за очила на цялото ми семейство. Очилата са страхотни за ежедневието. Леки и удобни! А моделът Clandestinа ми е фаворит. Стои прекрасно на всяка форма на лицето и е изключително удобен. 
 изработката на очилата не се използват застрашени видове дървета. Дървеният материал е от сертифицирани източници-FSC сертификат. 

4. Цветeн шал/фишу Zara, което нося на главата или върху ръката си 
Това лято носех много малко шапки, открих по-прохладен и приятен начин да се предпазвам от слънцето и най-вече да предпазвам косата си от изсушаване от слънчевите лъчи. Открих това флорално, разкошно и цветно шалче, което бе с мен през август както на плажа, така и в града. 

5. Озаряваща база за лице The Illuminator на Estee Lauder

Това не е типичната озаряваща база за лице. Това е най-добрият естествено озаряващ продукт, който имам. Тази база е като мек хидратиращ крем, който озарява и изглажда цветовите нюанси на кожата. Обичам да я смесвам с фон дьо тен, така грима изглежда много по-свеж и лек, но напоследък я използвам самостоятелно върху хидратиращия концентрат Moisture surge на Clinique.




6. Червило в нежен цвят Max Factor Velvet Mattes / 20 Rose
Червилата с цвят близък до телесния, но с малко розов или малинов подтон са предпочитани от мен за ежедневието. Стоят естествено и ненатрапчиво. Сега, когато съм се сдобила с малко тен, това червило Max Factor Velvet Mattes придава една жизненост на устните ми и стои наистина много меко и приятно. Матовата му текстура е обогатена с масла за меки и кадифени устни.

7. Спрей мист против лъщене и разширени пори  SEROZINC La Roche-Posay 
Макар да го ползвам съвсем отскоро, желаех този продукт от известно време . Сега вече той може да се намери и на пазара в България, което е страхотно, защото има магическото свойство да свива порите и да премахва лъщенето на кожата. Моята през летния период много лесно се омазнява, особено около Т-зоната на лицето ми, където е и най-чувствителна. Спрей-мистът е идеален за по-чувствителни кожи, като освен да освежава, той и успокоява повърхностните раздразнения. Може да се използва след почистване с цел матиране и успокояване или след нанасяне на цялостен грим за фиксиране!

8. Жълта рокля Oysho 
Тази рокля от лятната колекция на Oysho е най-любимата ми и най-носена рокля това лято. Цветът и наподобява този на изгрева,  материята е лека и прохладна, а моделът носи разкоша(и разголеността) на римлянките от древността. 

9. Гланц за устни Light Up Artistry с охлаждащо действие от колекция ARTISTRY PACIFIC LIGHTS 
Тези гланцове са възхитителни - имат лампичка на капачката на продукта, малко огледалце поставено на една от страните на опаковката, а текстурата на гланца след нанасяне върху устните, придава свежо, охлаждащо действие. Не е прекалено пигментирана, което много ми допада за ежедневна употреба.

10. На последно, но не и по важност място е преживяването като усещане и емоция. Да споделя време със семейството и да бъда неразделно с децата си един цял месец - най-безценното !!!








Публикуване на коментар

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.