Мисия : Увереност с Philips Lumea

0


Животът може да бъде приключение, учудващо странен или адски семпъл, сив или пъстър, динамичен или скучен, но винаги е прекрасно, когато в него успеем да си подарим повече непринудени моменти. Някои казват, че най-искреният елемент на щастието е спонтанно изпитаната емоцияОт опит знам, че непринудените моменти са най-добрият сценарий за снимки. Когато не се налага да позираме, а просто играем себе си. Тези мигове наслада обаче са толкова крехки, че миг притеснение и несигурност са способни да ги разрушат за секунди. 
"Дишай"... Това е написала Йоко Оно на бележка, която е пъхнала тайно в ръката на Джон Ленън при първата им среща. Не мога да гадая какво е имала предвид пишейки му точно това, но представата за тази сцена (случка) винаги излиза в съзнанието ми, когато съм притеснена и ме вдъхновява да вярвам, че държа такава бележка в ръката си и да си повтарям "Дишай... Бъди себе си"... 
Навярно всеки е изпадал в ситуации на притеснение, при които да не може да си поеме дъх и да се държи странно и нелепо... Повечето такива ситуации, при мен лично, са следствие от факта, че не вярвам достатъчно в мен самата. Такава съм от дете. Въпреки, че се чувствам щастлива и уверена като майка не съм свръхуверена жена. По-скоро съвсем нормална, такава, която понякога е срамежлива, не особено общителна и има хиляди дефекти, с които се бори. Моментите, в които се чувствам наистина добре в кожата си, са тези, в които не изпитвам притеснение. 
Така се чувствах и в един от изминалите дни, когато увереността ми помогна да открадна приятни часове за себе си. А такива не ми се случват никак често. Изненадваща покана за ден по женски в средата на седмицата (включваща релакс, разходки, снимки и чаша вино по залез), ден непредвиден в графика ми, за който нямах никакво време за подготовка, съживи увереността ми на жена. С приятелка посетихме разкошна Спа локация в центъра на София и прекарахме истински релаксиращо и приятно. Много е хубаво, когато знаеш, че няма от какво да се притесняваш, когато спонтанността те изненада (и трябва да се съблечеш, например)...Чувствах се страхотно в собствената си кожа, защото благодарение на дълготрайните резултати от използването на фотоепилатора Philips Lumea, не беше нужно да се притеснявам за дребните женски несъвършенства като ненужните косъмчета, които са един от главните фактори за притесненията във външността при жените.



През пролетта споделих с вас първите си впечатления от най-новия фотоепилатор Philips Lumea Prestige и колко съм доволна от употребата му, а днес ще ви разкажа какви са вече емоционалните ми впечатления и ползи от него. 
След първите 5 -6 процедури с фотоепилатора бях впечатлена от резултатите. Затова не съм използвала интензивно фотоепилатора върху краката и ръцете си от месец юли. Някъде по това време направих последната си процедура (мисля, че беше 8-ма по ред) , оставих кожата ми да си почине и да хване загар през лятото. През септември тенът ми вече започна да избледнява и реших отново да включа в употреба фотоепилатора за така наречените поддържащи процедури, но от тогава съм направила само една такава и според мен тя бе напълно достатъчно, за да съм спокойна, че ненужното окосмяване няма да се появи до края на годината. Оказа се, че твърдението за това, че колкото по-тъмни са косъмчетата, толкова по-добър резултат се очаква, е факт. Знаете как човек свиква с ежедневните задължения и рутината някак неусетно ни поглъща. Преди, когато премахвах окосмяването си по различен начин, го правех през 3-4 дни, в зимните месеци през 6-7 дни и често се притеснявах, да не ми се наложи неочаквано излизане или преобличане пред приятелки. Сега изпитвам спокойствие и лекота. Чувствам се страхотно в собствената си кожа, защото заради дълготрайните резултати от използването на фотоепилатора, няма нужда да се притеснявам за дребните женски несъвършенства като ненужните косъмчета. Не ставам по-рано, за да съм първа в банята и да повтарям така досадната процедура по обезкосмяване под душа, не се притеснявам от покани за излизане по женски в последния момент и не отказвам непланувани пътувания.


Когато слънцето залязва, това не означава, че денят е свършил. Чаша изстудено вино, прекрасна гледка и жена в рокля винага са добра идея за края на един страхотен ден по женски.


Публикацията е в партньорство с Philips 

Локация Sense Hotel Sofia

Снимки:  Kamelia Ilieva Photography




Публикуване на коментар

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.